۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۴۴

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس خبر داد؛

حضور تمام اقوام و رونمایی از ۵ اثر شاخص گردشگری در نمایشگاه پارس

حضور تمام اقوام و رونمایی از ۵ اثر شاخص گردشگری در نمایشگاه پارس

شیراز - معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: فعالان گردشگری فارس امسال میزبان همه اقوام ایرانی بودند و از پنج اثر شاخص گردشگری نیز در نمایشگاه گردشگری پارس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرخ‌زاده در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس گفت: این نمایشگاه امسال میزبان کشورهای مختلفی بوده و بسیار متفاوت و پررونق برگزار شده است.

فرخ‌زاده با اشاره به هشتاد نوع رشته صنایع دستی در فارس گفت: نمایشگاه امسال فضای مناسبی برای نمایش آثار هنرمندان فاخر فارس برای عموم مردم و گردشگران فراهم کرده است و علاوه بر این در موضوع اقوام و عشایر امسال یک کار منحصر به فرد انجام شده و میهمانانی از ۳۰ استان کشور تلاش کردند در کنار یکدیگر یک نمایش متفاوت از همدلی و اتحاد اقوام ایرانی را عرضه کنند.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس در ادامه گفت: علاوه بر برپایی نشست‌های علمی ادبی در این نمایشگاه و عرضه بسته‌های بی‌نام و رفع موانع سرمایه‌گذاری، با چند تیم رسانه خارجی نیز رایزنی کردیم که در نمایشگاه امسال مستندسازی انجام دهند از جمله کشورهای کویت، سریلانکا و آلمان که امیدواریم با انتشار اخبار از استان فارس زمینه ساز رونق اقتصادی در حوزه گردشگری شوند.

فرخ زاده در خصوص بخش بین‌الملل نمایشگاه نیز گفت: سه دسته در این بخش حضور دارند که غرفه‌داران، بازدیدکنندگان و سفرا را شامل می‌شود از جمله وزیر گردشگری پاکستان، سفیر سریلانکا و گروه‌هایی از کشورها و مجموعه‌های مختلفی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی در پایان گفت: در این نمایشگاه پنج رونمایی انجام شد که رونمایی از میز ملی گردشگری ادبی و گردشگری خوراک تاریخی، گردشگری خوراک اقوام ایرانی از متفاوت‌ترین آنها در نمایشگاه این دوره بوده است.

کد خبر 5986218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha